Black bomber

15:30




Hi my lovely readers!
Today I have some autumny outfit for you. As you all probably know, bomber jackets are one of the biggest trends this season, so I decided to make this jacket the star of today's post. It's just a simple black bomber jacket and I've been in love with it since spring days. I love this jacket because I can wear it on anything and it will always look nice. Under the jacket I'm wearing a plain Calvin Klein t-shirt. I bought this t-shirt a while ago in an outlet store because why to spend 50 Euros instead of 25? I hope you like today's post and tell me in comments do you love outlet stores because I do :).

 Bok dragi čitatelji!
Danas vam donosim jedan jesenski outfit. Kao što svi već vjerojatno znate, bomber jakne su veliki hit ove sezone. Upravo zbog toga sam svoju odlučila učiniti zvijezdom današnjeg posta. U ovu jednostavnu crnu bomber jaknu zaljubljena sam još od proljeća, a volim ju upravo zbog njezine jednostavnosti jer izgleda dobro na što god ju obučem. Ispod jakne obukla sam jednostavnu Calvin Klein majicu kratkih rukava koju sam kupila u jednoj outlet trgovini jer zašto potrošiti 300 kn umjesto 100-150? Nadam se da vam se sviđa današnji post, a u komentarima mi recite volite li vi outlet trgovine poput mene :). 




















Jacket/jakna: Zara
T-shirt/majica: Calvin Klein
Jeans/traperice: Lee 
Sneakers/tenisice: Nike
Sunglasses/naočale: Police


XOXO, Marija

Follow me on Instagram here










You Might Also Like

10 komentari

  1. Super outfit, obožavam bomber jakne :) Namjeravala sam kupiti zelenu, lokacija ti je vrhunska kao i slike :)

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow koliko si zgodna curo!
    Prezgodna!
    Bomberica ti je divna, meni se jako sviđaju, imam rozu, a definitivno moram nabaviti i crnu, klasična je, ide uz više stvari.
    Zaista divan outfit. ☺♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  3. Obožavam bomber jakne i kupila sam sad jednu bordo u Zari.
    Savršen outfit kao i uvijek!

    Novo na

    www.makeartnotlove.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Super outfit i slike :D ako hoces da se pratimo javi mi na mom blogu ^^


    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Instagram

Popular Posts