Boho dress

05:30



Hello everyone! 
This is my last but not least post from Vodice. That time I wore a boho dress with embroidered black details. I wore it in a casual combination with black lace up sandals but you can wear it in many ways. If you want something less casual, you can wear it on black heels, but you can also wear it as a beach dress. That's why I love this dress so much. It's also made from a very light material, so it's not too hot in it. I hope you like this dress and tell me in comments how would you wear it.


Bok svima!
Za danas imam još jedan, a ujedno i posljednji, post iz Vodica. Taj dan odlučila sam se za boho haljinicu s izvezenim crnim detaljima. Ja sam ju odjenula u casual kombinaciji s crnim sandalama na vezanje, ali ova haljina nosiva je na razne načine. Ukoliko bih htjela malo manje casual kombinaciju, uparila bih ju s nekim super crnim štiklama, a opet, budući da je haljina jednostavna, može se nositi i kao haljina za plažu. Upravo zbog toga ju toliko volim, a ujedno je izrađena od jako laganog materijala pa mi u njoj nikad nije vruće. Nadam se da vam se sviđa, a u komentarima mi recite na koji biste vi način odjenuli ovu haljinu.
























Dress/haljina: Zara
Sandals/sandale: Zara
Watch/sat: Fossil
Sunglasses/naočale: Police

XOXO, Marija

Follow me on Instagram here
















You Might Also Like

10 komentari

  1. Love this dress and I would probably style it with my brown gladiators 😊Pozdrav 💜
    Www.leilaandvanya.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. The embroidered details of this dress are so pretty. You look lovely!

    http://fashionradi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, fantastic poses and awesome summer dress.
    Love this post at all.
    P.S Would you like to follow each other? Write about it on my blog.
    Blog: www.glaringwaves.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/glaringwaves

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam ovakvu sličnu haljinicu i mogu si slobodno reći da je bila dobra investicija jer je stvarno kako si rekla možeš nosit i na plažu i vani,a opet je casual i cute u isto vrijeme.
    Odlično!


    www.makeartnotlove.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Haljina je predivna i super ti ide uz sandale!! Sve u svemu svidja mi se :*

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši

Instagram

Popular Posts