Cocktail shirt

05:14


Hi my readers!
Welcome to my new post! Today I have one question: who says there is only a cocktail dress? Well, I have a cocktail shirt. This cute shirt with a cocktail print is a bit different than other clothes I usually wear but I like it so much. I paired it with a buttoned A line skirt which is very popular this season and it's one of the trends I really love. Maybe you still haven't noticed, but this is my first post with a bag. I usually don't wear bags and I'm not a big fan (I put everything in my pockets and because of that, sometimes I look like a thief haha), although I have a few small bags. This bag is my mom's bag and it's quite old but it's nice to me and it still looks like it's new so I borrowed it for my blog and it goes preety well with my shoes. Do you like bags? Tell me in comments!


Pozdrav dragi čitatelji!
Dobrodošli u moj novi post! Za danas imam jedno pitanje: tko kaže da postoje samo koktel haljine? Postavljam ovo pitanje jer ja imam ''koktel košulju''. Ova preslatka košulja s koktelčićima je nešto drukčija od odjeće koju ja obično nosim, ali zbilja ju jako volim. Nju sam uparila sa suknjom A kroja s gumbićima. Ovakve suknje su jako popularne ove sezone i pripadaju jednom od trendova koji mi se zbilja sviđaju. Možda još niste primijetili, ali ovo je prvi post u kojem nosim torbicu. Obično ne nosim torbe i nisam baš prevelik fan (ja sve natrpam u džepove pa ponekad izgledam kao lopov haha) iako i ja imam nekoliko manjih torbi. Ova torba pripada mojoj mami i zapravo je poprilično stara, ali još izgleda kao da je nova pa sam ju ja odlučila posuditi za svoj blog, a u isto vrijeme ide jako dobro uz moje cipele. Volite li vi torbe? Recite mi u komentarima. 




























Shirt/košulja: Zara
Skirt/suknja: H&M
Shoes/cipele: Nine West
Bag/torba (borrowed/posuđena)
Bracelets/narukvice: H&M

XOXO, Marija

Follow me on Instagram here
























You Might Also Like

14 komentari

  1. Tako si zgodna!
    Outfit je prekrasan, elegantan, a opet ženstven, prekrasno izgledaš. ☺♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  2. You look great love, everything you wear was totally beautiful. I love the feminine and yet chic details. Have a great day love! xx

    Check out my blog post about Dull Olive Green Outfit
    xoxo, Katrina | Instagram: @katrinaisha

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepoo :D mnogo mi se svidja ona slika sa stiklama izbliza, odlicne su :D i narukvica i torbica su savrsene <3

    Bas mi se svidja, jednostavno i lepo :)


    Pratim te nadam se da ces uzvratiti :)
    www.infashionchains.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno imaš stila što mogu vidjeti i ovdje i na instagramu tako da svaka čast.
    Ovo je nešto što bih ja definitivno obukla i dala si mi super ideju!

    www.makeartnotlove.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala, drago mi je da moji postovi nekome posluze kao inspiracija 😊

      Izbriši
  5. Love the shirt but babe that Skirt !!!

    Claudia xx
    www.TheWhitePrint.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Amazing outfit, lovely shirt :)

    OdgovoriIzbriši

Instagram

Popular Posts