Dotted jumpsuit

06:13



Hi everyone!
For this post I have a black and white dotted jumpsuit. I bought it last year and I didn't wear it too often but now I like it so much and I'm glad I have it. Maybe, sometimes, it's better to keep some clothes in your wardrobe even you don't wear it haha. Now let's get back to the outfit. I paired this romper with blue sandals just to make the whole combination a bit more colorful and to bring it up. I also put an electric blue eyeliner on my eyes to make them pop. I hope you like this outfit as much as I do. Also, don't forget to tell me if you keep some clothes in your wardrobe even though you don't wear it so often.


Bok svima!
Za ovaj post odlučila sam se za crno-bijeli kombinezon s točkicama. Njega sam kupila još prošle godine, ali nisam ga baš često nosila, no ove godine mi se jako sviđa i drago mi je što sam ga zadržala. Ponekad je možda bolje ostaviti stvari koje ne nosite često u ormaru haha. Natrag na outfit; na noge sam obula plave sandale koje su podignule cijelu kombinaciju i učinile ju obojenijom. U skladu s cipelama, na oči sam stavila plavi eyeliner kako bih ih istaknula. Nadam se da vam se ova kombinacija sviđa koliko i meni, a u komentarima mi ne zaboravite napisati čuvate li i vi robu koju ne nosite često :)




















Jumpsuit/kombinezon: Zara
Sandals/sandale: Zara
Watch: Fossil

XOXO, Marija

Follow me on Instagram here

















You Might Also Like

10 komentari

  1. Kako si prezgodna!
    Tek sam pronašla tvoj blog i definitivno zaslužuješ više pratitelja, zapratila sam te. ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Shoes,shoes predivne su! Ja svejedno robu ostavljam dugo u ormaru ako je i ne nosim tako da se uvijek zna pronać stvari koje ti se sada sviđaju.

    Novo na

    MAKE ART NOT LOVE

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijep post! :)
    Zapratila sam te preko GFC, nadam se da ćeš uzvratiti na moja oba bloga <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  4. Nice post. Love the pictures!!

    So inspiring.

    Keep it up :)

    With love,

    Vilma

    https://cantellyou.blogspot.dk

    OdgovoriIzbriši

Instagram

Popular Posts