How to style pleated skirt

12:06

Hi everyone!
As you already know, I usually put some picture before the text but, this time I have something different than usual. A friend of mine gave me an idea a few days ago and i liked it very much. Now you're probably asking yourself what I am talking about, well I made a video for today. It's about how to style a pleated skirt. We all know it's a big trend this season so I decided to give you 4 ideas how to wear it. I hope you will enjoy watching it at least as much as I enjoyed creating it. Also don't forget to tell me in comments what you think about it.


Bok svima!
kao što znate, u svakom postu prije teksta postavim sliku, ali ovaj put donosim vam nešto drukčije i nešto što još niste vidjeli na mojem blogu. Prije par dana jedna mi je prijateljica dala ovu ideju i jako mi se svidjela. Sada se vjerojatno već pitate o čemu je riječ. Za danas sam pripremila jedan video na temu kako kombinirati plisiranu suknju. Svi znamo kako su te suknje veliki hit ove sezone pa sam se odlučila dati vam 4 ideje o tome kako ju možete nositi. Ja sam jako uživala u izradi ovog videa, a vi uživajte u gledanju. U komentarima mi ne zaboravite napisati kako vam se sviđa.




XOXO, Marija

Follow me on Instagram here

You Might Also Like

4 komentari

  1. Vidjela sam ovu suknju u Zari i predivna je!! Sviđa mi se ovaj način sa videom.Imaš stila i super si,samo tako nastavi :)

    www.makeartnotlove.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post, zapratila sam te i bilo bi mi jako drago da uzvratiš i da se podržavamo u ovoj blogosferi :) Imaš super stil hehe :)

    http://beautyakworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

Instagram

Popular Posts