18th birthday

12:00


Hi everyone!
For today I have a spcial post. It's special because I wore this dress yesterday on my 18th birthday party. My birthday was actually on 22nd September but I celebrated it yesterday. There was about 40 people and it was just perfect. Also, I want thank all the lovely people who made it perfect! Now, let's move to the outfit. At first, I didn't really know what I actually wanted to wear for my birthday, I just knew that I want something simple and then I saw this dress. It was a love on the first sight haha. I paired my dress with these black high heels and I decided to put some earrings in my ears and I when I wear earrings, you should know that something special is going on :)
That would be all for this time and don't forget to tell what you think about my dress in comments!


Bok svima!
Za danas imam jedan poseban post, a poseban je jer sam ovu haljinu nosila jučer na proslavi svog 18. rođendana. Rođendan mi je zapravo bio 22.9. ali slavila sam ga u subotu. Bilo je oko 40 ljudi i bilo je savršeno. Također bih ovim putem željela zahvaliti svim divnim ljudima koji su proslavu i učinili savršenom. Sada se možemo prebaciti na moj outfit. Isprva, zapravo, nisam znala što točno želim obući za rođendan, ali znala sam da želim nešto jednostavno, a onda sam ugledala ovu haljinu. Bila je to ljubav na prvi pogled haha. Haljinu sam uparila s crnim štiklama i odlučila sam staviti naušnice, a kad ja stavim naušnice, onda znajte da se nešto posebno dešava jer ih obično nikada ne nosim.
To bi bilo to za ovaj post, a u komentarima mi ne zaboravite napisati sviđa li vam se moja haljina!


















And here are some photos from the party. As you can see, my hair and makeup were a bit different :).

Evo i nekoliko fotki s proslave. kao što možete vidjeti, frizura i šminka su mi malo drugačije :).


















Dress/haljina: Zara
Shoes/cipele: Zara


XOXO. Marija
Follow me on Instagram here









You Might Also Like

18 komentari

  1. PRelijepa si. Haljina je fenomenalna *_*

    http://makeyourperfectstyle.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. prekrasne fotografije, jako zenstvena i elegantna haljina.. prekrasnooo

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY
    http://maggieblogspot.blogspot.hr/2016/09/ana-grguric-illustration-international.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Great!
    What you think about follow each other on GFC and instagram? :) If you want - follow me, let me know and I follow you :)
    http://astbakay.blogspot.ru/
    https://www.instagram.com/st_bakay/

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY

    OdgovoriIzbriši
  5. Perfect birthday dress, simple yet classy. Love the ruffle detail and the slit in the back.
    Hope you had a fun birthday!

    http://fashionradi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Nadam se da si se zabavila kako treba jer ipak je 18-i! Ova haljina ti takoo dobro stoji i fotkice su divne:)



    MAKE ART NOT LOVE

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesam, bilo je odlicno 👌😊
      Hvala puno! ❤️

      Izbriši
  7. Happy 18!! Your dress is absolutely perfect, and you look great and beauty! Great post!!

    xx
    www.rockmyboots.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelepo si izgledala i haljina je savrsena. Odlican post.♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  9. haljina je predivna :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Instagram

Popular Posts