Pink on Pink on Black

07:38



Hi everyone!
Do you love girly outfits? Well, I do (although I sometimes do wear something that's everything but girly haha). For today I have one, as the title itself says, pinky outfit. I combined a leather skirt and a turtleneck pullover with this black coat and otk boots. These boots are my absolutely favourite this season and they are one of the trends I love the most. Now, I will leave to enjoy the photos but don't forget to comment what are your favourite fall trends!

Bok svima!
Volite li i vi ''girly'' outfite? Ja ih obožavam (iako ponekad obučem nešto što je sve, samo ne ženstveno haha). Za danas, kao što i sam naslov kaže, imam jedan roza outfit. kombinirala sam roza kožnu suknju i pulover s crnim kaputom i čizmama preko koljena koje su moj apsolutni favorit što se tiče jesenjih trendova ove godine. Sada ću vas ostaviti da uživate u fotkama, ali ne zaboravite mi u komentarima napisati koje vi trendove volite ove sezone! 




















Coat/kaput: Orsay
Pullover/pulover: Orsay
Skirt/suknja: Orsay
Boots/čizme: Zara
Bag/torba: Guess
Watch/sat: Fossil

XOXO, Marija!

Follow me on Instagram here













You Might Also Like

33 komentari

  1. You look beautiful:) I love the skirt and blouse:)
    kisses:*

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan outfit!
    Sve ti super stoji :)

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Čizme preko koljena su zaista popularne ove jeseni, moram i ja sebi nabaviti jedne. Idealne su, što za dnevne, što za noćne varijante.
    Inače, kompletan outfit mi je super i super ti stoji. ♥

    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful photos! Cute look!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  5. love that skirt!! so pretty! :)

    ropesofpearls.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  6. Hello,

    Amazing ! :D

    Sarah, http://www.sarahmodeee.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična kombinacija, posebno mi se sviđaju čizme. Zara je Zara♥

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Slazem se u potpunosti, obozavam Zaru! 😘

      Izbriši
  8. I love pink and red!! Beautiful look! Xx Susanne

    P.s. Please feel free to check out the latest look on my blog: http://bagatyou.com

    OdgovoriIzbriši
  9. I love girly outfits :) You look lovely :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan outfit, izgledas sjajno! Volim kad netko ukombinira vise nijansi odredene boje, pa mi se ovaj rozi pulover jako dopada u kombinaciji a tamnije rozom suknjom. Cizme su vrh, odlicab izbor! :)
    Posjeti moj blog i ako zelis, mozemo se medjusobno zapratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala na posjeti, uzvratila sam pracenje! :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivna kombinacija :)
    beseenbepopular.com

    OdgovoriIzbriši

Instagram

Popular Posts