Sporty chic

01:30



Hey, everyone, welcome to my new post!
This time I have one sporty but, at the same time, chic outfit and this one is totally me. Sport is a big part of my everyday life. I've been playing volleyball for 9 years (sadly, these days, I'm not going to my practices every day because I have a lot to study since I'm on my last year of highschool and I have to prepare for college) and I also go to the gym. I go with my cousin because everything is better when you have someone with you :). I think it's important to stay active because as it's said: ''Healthy mind in a healthy body.'' Of course I don't wear a dark lipstick when I'm working out and I would also wear some plain wide t-shirt and shorts (if I went to my volleyball practice) but that's why I named this post ''Sporty chic''. Also I'm in love whith these sneakers (actually, I'm in love with every single pair of sneakers in this world because I'm a sneaker addict haha). I bought them a few years ago but they still look like new and I adore them. I hope you like this post and tell me in comments do you play any sport, I would like to know which one if you do :).


Lijep pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post!
Ovaj put za vas imam jedan "sporty chic" outfit. Ovaj outfit je u potpunosti u mojem stilu i, da mogu, nosila bih ovakve stvari svaki dan. Sport je velik dio mog svakodnevnog života; treniram odbojku 9 godina. Nažalost, u posljednje vrijeme rjeđe odlazim na treninge jer sam 4. razred pa imam puno za učiti budući da se moram pripremati za odlazak na fakultet, ali to nadoknadim odlascima u teretanu gdje idem sa sestričnom, jer sve je bolje kada imate nekoga uza se :). Smatram kako je važno voditi aktivan život jer, kako kažu: ''U zdravom tijelu, zdrav duh!'' Naravno da na trening ne nosim ovakav tamni ruž (prije treninga uklonim svu šminku s lica), a i ovu majicu bih zamijenila nekom običnom širokom i, ako idem na odbojku, obučem neki šorc, ali to je zašto sam ovaj post nazvala ''Sporty chic''. Također sam zaljubljena u ove ljubičaste patike (kao i u svake druge tenisice na ovom svijetu jer sam ovisnik o patikama haha). Kupila sam ih prije par godina, ali još su kao nove i obožavam ih nositi. Nadam se da vam se sviđa ovaj post i ispričavam se ako je malo poduži, ali raspisala sam se. U komentarima mi napišite bavite li se vi sportom, ako da, voljela bih znati čime :).  




















Hoodie: Zara
Leggins/tajice: H&M
Sneakers/patike: Nike

XOXO, Marija
Follow me on Instagram here












You Might Also Like

14 komentari

Instagram

Popular Posts