White Raincoat

01:00



Hi everyone!
The real autmn has finally arrived and I have one super simple and super autmny outfit. It's very casual and casual combinations are my favorite ones, they make me feel the best. Autmn is one very rainy season and noone likes to get wet in the rain, so I decided to wear this cute raincoat. I love it because you can wear it in so many ways. If you want to look dressed up, you can wear them on some heels or heeled ankle boots but, because I love casual outfits so much, I decided to combine it with sneakers. I love these sneakers and, although I don't wear them so often, they are one of my favouites. Also there is a story behind how I got them because they were not easy to find. When they came out in 2014, they were not available to buy here in Croatia and, luckily, I was going to Sweden to visit my cousins so I was convinced that I'll find them there but there was no my number in any of the stores. But, as you can see, my story had a happy ending because I was able to order them from Germany. Noone was happier than me when I finally got these sneakers haha.

Bokić svima!
Budući da je prava jesen konačno stigla, odlučila sam se za jedan pravi jesenski outfit. Ova kombinacija je jako casual, a casual kombinacije su moje omiljene; u njima se najbolje osjećam. Jesen je jedno vrlo kišno doba godine, a pošto ne volim pokisnuti, obukla sam ovu preslatku bijelu kabanicu. Volim ju jer je nosiva na mnogo načina. Ako želite biti ''sređeni'', možete ju upariti s nekim štiklama ili gležnjačama na petu, ali pošto toliko volim casual kombinacije, ja sam ju uparila s tenisicama. Ove su mi, iako ih ne nosim tako često, jedne od omiljenih, a postoji i priča o tome kako sam došla do njih. Budući da ih 2014., kada su tek izašle, nije bilo za kupiti u Hrvatskoj, a ja sam tada putovala u Švedsku, bila sam uvjerena da ću ih tamo pronaći, ali baš kao da svaka Šveđanka nosi broj 39, nije ih bilo niti u jednoj trgovini. No, moja je priča ipak imala sretan kraj jer sam ih uspjela naručiti iz Njemačke. Nitko nije bio sretniji od mene kada su mi moje patikice konačno stigle haha.






















Raincoat/kabanica: Zara
T-shirt/majica: Zara
Jeans/Traperice: Mustang Jeans
Sneakers/tenisice: Adidas
Watch/sat: Kenzo


XOXO, Marija
Follow me on Instagram here (@rosegoldmarble)














You Might Also Like

20 komentari

  1. Hello dear,
    fantastic post!
    I'm following back (#24 "Aishe Raschid").
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdgovoriIzbriši
  2. Belo casaco.

    Lua, Meu Mundo da Lua
    FanPage (se inscreva no blog, te esperamos por lá)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nice coat Dear, you look gorgeous:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. you look beautiful!! really nice post!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: CALIFORNIA DAYS
    DON'T MISS: PALM SPRINGS DIARY

    OdgovoriIzbriši
  5. Jao i ja sam imala slicnu pricu sto se patika tice,samo moje su sa printom,a model je isti,mada do sada nisam videla tako lepu boju kao boju tih tvojih :)

    Ako zelis da se medjusobno zapratimo,mozes me obavestiti komentarom na mom novom postu https://katarinakataleja.blogspot.rs/2016/10/slojevito-je-in.html
    instagram: kataleja1
    Pozdraav :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Hei ! I really enjoy tis look super cool
    Im follow YouTube on GFC can you follow me back?
    With love, KATE ❤

    OdgovoriIzbriši
  7. Kvalitet slika je nestvarno dobar, koja kamera je u pitanju?
    Inače, prvi put sam na tvom blogu i baš mi se dopada. :) Samo tako nastavi! Imaš jednog pratioca više, pa se 'čitamo' u nekom od narednih postova <3

    Najnoviji post ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Kamera je Canon eos 760d 😊

      Izbriši
  8. Great look dear, love this combination!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  9. https://magicworldofpanda.blogspot.hr follow her she will follow u

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post, sviđa mi se kako pišeš i zaista si dobra u tome što radiš, samo nastavi tako, imaš moju podršku! :) Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa <3 CALLOFBEAUTY

    OdgovoriIzbriši

Instagram

Popular Posts