Favorites From My Jewelry Box

05:16

EN: Hey everyone!
As you've probably concluded from the quote above, today I will write about jewelry. First I would like to ask you what kind of jewelry is your favorite? I am definitely in love with watches but I do love and some other pieces, especially if they are in minimalistic style and if they have some story behind themselves. Now I will show you some of my favorite jewelry and tell you why they are my favorites.

HR: Bok svima!
Kao što ste mogli naslutiti iz citata gore, danas ću pisati o nakitu. Prvo ću vas pitati kakav nakit vi najviše volite nositi? Ja sam definitivno zaljubljenica u satove, ali volim i ostali nakit, a posebno ako je u minimalističkom stilu i ako kriju neku priču iza sebe. Sada ću vam pokazati neke od svojih omiljenih komada nakita i reći vam zašto su mi baš oni omiljeni.


EN: First - this Kenzo watch. I got this one for my 18th birthday from my mom and because of that, when I get old, it will always be a memory to my young days and my mom. This watch is my favorite one because of its simplicity and since it's metallic and silver, it's very easy to combine it with any kind of outfit.

HR: Prvo - ovaj Kenzo sat. Njega sam dobila kao poklon od mame za 18. rođendan i upravo zato, uvijek će čuvati uspomenu na taj dan i pomoći mi da ga nikad ne zaboravim. Ovaj sat mi je omiljen zbog svoje jednostavnosti te zbog toga što ima metalnu srebrnu narukvicu što ga čini lakim za kombiniranje s bilo kakvim outfitom.



EN: Now, moving to this beautiful bracelet. This one's special for me because I've wanted it for a really long time and I saved the money by myself to buy it. When I finally got it I was so undescribably happy. I don't wear it so often and it's that kind of jewelry you wear only for some special occasions because it's so delicate and I don't want something bad to happen to it.

HR: Dalje, prelazimo na ovu prekrasnu narukvicu iznad koja je za mene posebna jer sam ju željela jako dugo i sama sam uštedjela novce kako bih ju kupila, a kada sam ju konačno dobila, bila sam presretna. Nju ne nosim često i jedna je od onih komada nakita koje čuvam za posebne prilike jer ne želim da se pokida.


EN: This rose gold bracelet was also a gift for my 18th birthday. I got it from my godmother. She sent it to me from London and I didn't know that I will get it so it was a really beautiful surprise. What I love the most about this bracelet is its color. Rose gold is definitely my favorite shade for jewelry and many other stuff and even my blog's name says how much I love rose gold haha.

HR: Ova divna ''rose gold'' narukvica je također bila poklon za moj 18. rođendan. Dobila sam ju od krizmene kume koja ju je poslala iz Londona tako da nisam znala da ću je dobiti i ispala je kao prekrasno iznenađenje. Ono što najviše volim kod ove narukvice je njezina boja. Rose gold je definitivno moja omiljena nijansa nakita, ali i mnogih drugih stvari, a koliko volim tu boju dokazuje i samo ime moga bloga haha.


EN: This Swarovski shell like charm was also a gift from my mother. I love it because of its shape which always reminds me of summer and times spent on a beach. I also wear it mostly for special occasions only, but, sometimes, when I miss summer, I just put it on my neck and, somehow, it instantly makes me feel better.

HR: Ova Swarovski ogrlica u obliku školjke je također dar od moje majke. Nju obožavam zbog njezinog oblika koji me uvijek podsjeća na ljeto i vrijeme provedeno na plaži. Također ju većinom nosim samo u posebnim prilikama, ali i kada mi nedostaje ljeto. Tada ju samo stavim oko vrata i već se, nekako, bolje osjećam.



EN: And last, but not least is this round charm. This one has a big sentimental value to me because it has been in my family for a really long time. My grandpa got it from his older sister and, later, he gave it to my mom and, now, it's mine and whenever I wear it I feel very special and proud about it. Also, I will be very happy when, once in the future, I become a mom and pass this charm to my child.

HR: I na kraju vam donosim priču o ovom okruglom privjesku koji za mene ima iznimnu sentimentalnu vrijednost jer je već jako dugo u mojoj obitelji i jedna je od onih stvari koje se prenose s koljena na koljeno. Naime, ovaj privjesak je moj djed dobio od svoje starije sestre te ga je kasnije poklonio mojoj mami, a kao što vidite, privjesak je sada u mojem vlasništvu i svaki put kada ga stavim osjećam se jako posebno i ponosno zbog toga. Također, bit ću jako sretna kada, jednom u budućnosti, i ja postanem majka i poklonim ovaj privjesak svojem djetetu.


EN: All in all, I want to say that jewelry with sentimental value has the biggest value for me and that I've always loved jewelry that was given to me from heart more than those pieces I just picked from a shelf in some store. Because of that I want to introduce you to online auction site ''Invaluable'' which auctions amazing pieces of jewelry with a great sentimental value. And I have to say that I've really fallen in love with many of them, so take a look and maybe you find something for yourself or for your loved ones!

HR: Na kraju, želim reći kako nakit sa sentimentalnom vrijednošću za mene ima najveću vrijednost i kako sam oduvijek više voljela nakit koji je bio poklon od srca nego one komade nakita koje sam samo uzela s polica u nekoj od trgovina. Upravo zbog toga želim vam predstaviti stranicu s online aukcijama - ''Invaluable'' na kojoj možete pronaći odličan nakit sa sentimentalnom vrijednošću. I moram još reći kako sam provela neko vrijeme razgledavajući i zbilja sam se zaljubila u neke stvarčice. Zato bacite pogled i, tko zna, možda pronađete nešto za sebe ili svoje voljene!

XOXO, Marija!

Follow me on:
Instagram here
Bloglovin' here
Pinterest here











You Might Also Like

16 komentari

  1. Nakit je predivan, sat mi se nekako najviše sviđa, mogo je sladak. Fenomenalan post, svaka čast! :D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepa kolekcija! U pravu si, komadi koji se prenose sa generacije na generaciju zaista imaju posebnu vrednost.♡
    P.S. Ruzicasto zlato je moje omiljeno, takodje.^●^
    www.bonnyssoulfood.wordpress.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Thanks for follow,following back.

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. OuMajGad! Divotaa! Raj za oci! Super nakit, ne mogu izdvojiti koji mi se najviše sviđa jer je sve vrh! Odlican post! :)

    beautyakworld.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši

  5. I always use accessories, and those are beautiful! What good choices :)
    I follow the blog, follow back?
    Kisses.

    missweetie.blogspot.pt

    OdgovoriIzbriši
  6. Wonderful and stylish jewelry! Great collection!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši

Instagram

Popular Posts