The Latest Trends

11:43

EN: Hey everyone!
Do you follow trends? Well, since you're on my blog, which is about fashion, I believe you do! And because of that this post is going to be about some latest fashion trends so if you're interested, keep reading!

HR: Bok svima!
Pratite li i vi trendove? Pa, budući da ste na mom blogu, koji je posvećen modi, pretpostavljam da je vaš odgovor. "Da." Upravo zato će današnji post biti o posljednjim modnim trendovima koji su meni zapeli za oko pa, ukoliko vas zanima, nastavite s čitanjem!


1. Laces // Vezice (pertle):
EN: Well, as you've probably already noticed, laces have been here for a while but now we can find them everywhere from tops and sweaters to pants and skirts. To be honest, I really love this trend. I like it because it looks pretty edgy and it makes every outfit a bit more interesting. But, I personally don't like those v-neck lace-up sweaters, I prefer some a bit different pieces like these:

HR: Vjerojatno ste mogli i sami primijetiti kako su vezice već neko vrijeme trend, ali sada ih možemo naći posvuda, od majica i džempera do suknji i hlača. Osobno mi se jako sviđa ovaj trend jer i najjednostavniji outfit čini zanimljivijim i drukčijim, ali, iskreno, nisam veliki fan džempera s vezicama na izrezu. Više mi se dopadaju malo posebniji komadi poput ovih:

Zara


2. ''Updated'' blue shirts // ''Nadograđene'' plave košulje
EN: Blue shirt is simply a classic piece that probably everyone owns but this year we can find them in a more or less upgrated form. Some of them have only one sleeve, some of them have big bows on the front or on the back and some of them are embroidered. My personal opinion is that the upgrade of that classic piece is pretty cool as long as it's not too much because I love more simple clothes but, even some more extreme versions can be very interesting if you know how to combine it. In that case you have to make sure that your bottoms are something more plain so the whole combination isn't just too much.

HR: Plave košulje, kao i bijele, su jedan od klasičnih komada koje nas vjerojatno većina posjeduje. No, sada su tu u malo ''nadograđenom'' obliku. Neke imaju samo jedan rukav, neke imaju velike mašne s prednje ili stražnje strane, a neke imaju izvezene detalje. Moje osobno mišljenje o ovom trendu je vrlo pozitivno dokle god cijela košulja nije pomalo pretjerana jer ja više volim jednostavnije komade, ali i neki malo ''ekstremniji'' komadi mogu izgledati jako dobro ukoliko ih znate dobro iskombinirati. U tom slučaju smatram kako je potrebno obući nešto jednostavniji donji dio kako cijela kombinacija ne bi izgledala pretjerano i neukusno.

Pinterest / Asos


3. Athleisure // Sportska odjeća
EN: I have to say that this one's my definite favorite! Since I love sports and sporty lifestyle I am really happy that athleisure has become one of the biggest trends. I love it because it's comfortable and if you combine it with some fun sneakers or even heels, it can look very stylish. Also,

HR: Moram vam priznati da mi je ovaj trend apsolutni favorit! Budući da volim sport i sportski način života, jako mi je drago da je upravo sportska odjeća postala jedan od najvećih trendova. Ovaj trend mi se sviđa jer je sportska odjeća udobna, a ukoliko ju kombinirate s nekim zanimljivim tenisicama ili čak štiklama, može izgledati jako stylish.

Pinterest / my Instagram


4. Pink // Roza
EN: Spring fashion is always very colorful but this year, according to other fashion magazines and what we could see during fashion weeks, pink will be one of the most dominate colors. There are so many shades from soft baby pink to bright magenta shade, which I find the best one. I personaly don't own so many pink pieces but I find it very pretty and girly. Here are some of my favorites in pink:

HR: Kao i svake godine, proljetna moda puna je boja, ali, prema modnim časopisima i fashion weekovima, ove će godine dominirati roza boja i to u svim nijansama, od nježne baby roza do jake madžente koja se meni najviše svidjela. Osobno nemam puno odjeće u toj boji, ali jako mi se dopada jer outfite čini pravim ženskim kombinacijama. Ovo su neki od mojih roza favorita:

Zara / Pinterest


EN: There are many more spring trends but since I don't want this post to be too long, these are my favorites. I hope you like this post and tell me in comments if you like these trends and which ones that are not here you love the most!

HR: Naravno, još je puno proljetnih trendova, ali pošto ne želim da ovaj post bude predugačak, ovo su moji omiljeni! Nadam se da vam se ovaj post sviđa, a u komentarima mi napišite kako vam se dopadaju trendovi koje sam izdvojila i koji su vaši omiljeni trendovi, a koji nisu ovdje!


XOXO, Marija!


Follow me on:
Instagram here
Pinterest here
Bloglovin' here

You Might Also Like

10 komentari

  1. I love those trends:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Slažem se sa tobom! Moj omiljeni trend su plave košulje, predobro mi izgledaju, kao i sportski trend, stylish i udobno! Takođe, željela bih da napomenem mrežaste čarape, čiji nijesam veliki fan, ali su trenutno u modi! :) Sjajan post. ♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti! Zaboravila sam na mrezaste carape, u pocetku se ni meni nisu bas svidjale, ali sad sam se nekako naviknula haha

      Izbriši
  3. Ne znam zašto, ali oduševljena sam najavljenim trendovima za proljeće-ljeto. Obožavam, počev od tajica, pa košuljice na pruge, cik-cak haljinice... sve i jedan najavljeni hit.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno ti hvala na lijepom komentaru! ♥️

      Izbriši
  4. great compilation...
    http://www.crazyaboutcolors.com/water-decals-how-to-apply-notd/

    OdgovoriIzbriši
  5. Love every piece you found! Cant wait for spring to wear all these fancy things :)
    Happy Sunday,
    Julie https://juliesdresscode.de

    OdgovoriIzbriši

Instagram

Popular Posts