Jeremy Scott Sneakers

04:04


Hey everyone, welcome to my new post!
Do you love sneakers? Well, I do. A lot. That's why the stars of today's post are my Adidas by Jeremy Scott sneakers. Maybe not all of you are going to like them because they are a bit unusal but I do right because they look so unique. I got them 4 years ago when I was in London so they are kind of a souvenir to me as well. I wanted them for a really, really long time and i was beyond happy when they became mine. Some people adore them and some say that they are wierd but I love them! I also decided to wear my Levi's tee and Levi's 501 jeans with this Zara jacket because it wasn't too hot outside. I hope you like this outfit and tell me what do you think about my sneakers in the comments down below!

Bok svima i dobrodošli na moj novi post!
Volite li vi tenisice? Ja da. Jako. Upravo zato u središtu današnjeg posta bit će Adidas by Jeremy Scott tenisice koje sam kupila prije 4 godine u Londonu. Željela sam ih jako dugo i bila sam presretna kada su konačno postale moje. Vjerojatno se ove tenisice neće svima svidjeti jer su pomalo neobične. Nekima su oduševljeni, a nekima su čudne, no ja ih baš zato volim, jer su posebne! Za ostatak outfita odabrala sam klasičnu bijelu Levi's majicu i Levi's 501 traperice, a, budući da je bilo prohladno, ''nabacila'' sam i jaknu od imitacije brušene kože. Nadam se da vam se ovaj look sviđa, a u komentarima mi pišite svoje mišljenje i sviđaju li vam se ove patike!











Jacket/jakna: Zara
T-shirt/majica: Levi's
Jeans/traperice: Levi's
Sneakers/tenisice: Adidas by Jeremy Scott


XOXO, Marija


Follow me on:
Instagram here
Pinterest here
Bloglovin' here














You Might Also Like

18 komentari

  1. iskreno, meni se svidaju upravo zato jer su totalno drugacije, zasto bi uvijek svi bili isti. :D svaka cast

    MagdalenaŠ.

    OdgovoriIzbriši
  2. Divne su, lude i savršene xo

    www.theninebyivana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. A wonderful post, Darling! Photos very beautiful <3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥
    Julia Shkvo

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow! What a stylish and classy outfit!
    Cool sneakers!
    www.recklessdiary.ru

    OdgovoriIzbriši
  5. Bas mi se svida ova kombinacija. Tenisice su mi lijepe, ali sumnjam iskreno da bih ih ja nosila. Ipak sam za nesto jednostavnije :)

    MMara

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni je ova jakna presavrsena! Zapratila sam te, pogledaj moj blog ako zelis :*

    limitededitionlady.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Instagram

Popular Posts