Mockberg Watch Review And How to Style It

12:25


Hey everyone!
If you know me, than you know how much I love watches. For me watches are perfect accessory to make your outfit more interesting. Today I want to show you this gorgeous Mockberg watch. Mockberg is a Swedish brand and I honestly adore them. Their watches are really simple and minimalistic and they make every combination so classy and sophisticated. This watch is small, delicate and light. I waited for 4 weeks for it to be delivered to me but it was really worth of waiting. Also, for a secret offer from Mockberg, please email hanna@mockberg.com and you will get your own discount code. Now I'm going to show you how I styled this watch. I decided to wear these flowy army green pants, a simple white slip top and white minimalistic sandals. All pieces are from H&M which makes my outfit completey Swedish, haha. This was not planned, trust me. I hope you like this look, and of course, my new watch. If you do, tell me in comments!

Bok dragi moji!
Ako ste netko tko me poznaje, onda zasigurno znate za moju opsesiju satovima. Za mene je sat savršen modni dodatak koji upotpunjuje svaki outfit. Upravo zato vam danas želim pokazati svoj novi Mockberg sat. Mockberg je švedski brend, a osobno ih obožavam. Svi njihovi satovi su jako jednostavni i u minimalističkom stilu, a svaku kombinaciju čine profinjenijom. Sat nije jako velik i jako je lagan, baš kako ja volim. Na dostavu sam čekala 4 tjedna, ali isplatilo se, prezadovoljna sam! Također, za tajnu Mockbergovu ponudu se možete obratiti na email adresu hanna@mockberg.com te će te dobiti svoj vlastiti kod za popust. Sada ću vam pokazati i kako sam kombinirala ovaj sat. Odlučila sam se za jednostavan, ali chic outfit i odabrala lagane maslinasto zelene hlače, jednostavni bijeli slip top i minimalističke bijele sandale. Svi komadi su iz H&M-a što ovaj look čini potpuno švedskim haha, vjerujte mi, nije bilo planirano. Nadam se da vam se ovaj look i satić sviđaju, a svoje dojmove ostavite u komentarima!













Top: H&M
Pants/hlače: H&M
Sandals/heels:H&M
Watch/sat: Mockberg here
Purse/torbica: Guess

XO, XO, Marija


Follow me on:
Instagram here
Pinterest here
Bloglovin' here

You Might Also Like

22 komentari

  1. Jako zanimljiva kombinacija! Pantalone mi se posebno sviđaju, imam osećaj da su taako udobne i predivne za ovo toplo i sparno vreme, kog će biti sve više :)
    Glavni lik posta - sat. Zaista je presladak! I ja volim satove jer su odraz ženstvenosti i elegancije, a postoji toliko različitih modela pri čemu svaki model šalje određenu i drugačiju poruku :)

    Novi post na blogu Girly world

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru. Hlace su stvarno jako lagane, a satom sam odusevljena ❤️

      Izbriši
  2. Ohhh I love that watch, so pretty! xoxo

    www.catmorais.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Amazing post, dear! Looks wonderful


    Maybe follow for follow? :)
    Zapraszam na bloga.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf, nisi jedina koja je opsjednuta satovima :D. Mislim da ih, trenutno, imam oko 10-13 komada. Nisam sigurna jer ih ne brojim :D. Ali, pored sata, moram da pohvalim tvoj autfit. Stvarno je predivan, a hlačice su vrh.

    Moj mali kutak

    OdgovoriIzbriši
  5. Excellent post, I follow you :)
    Visit my blog if you want ♥

    Jana Lukic

    OdgovoriIzbriši
  6. That watch! So beautiful! ����

    Heidi�� | Heidi's Planner

    OdgovoriIzbriši
  7. You are so pretty dear! I love your outfit <3

    Maybe follow for follow? tell me in my blog :D

    El Rincón de Paulagc

    OdgovoriIzbriši
  8. Love this look, and the watch is absolutely gorgeous!

    x http://herrendezvous.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Love their new collection!
    I have one from them! ♥

    Claudia, xx
    www.thewhiteprint.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  10. Loveeee this! I definitely am going to look into purchasing one in the future x

    Fatima x www.fatimawrites.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  11. Wonderful look! I love your watch! XOXO

    OdgovoriIzbriši

Instagram

Popular Posts