5 Summer Must-haves

16:25

EN: Hey everyone!
First, fun fact: This post is probably going to be published on Tuesday afternoon but while I'm writing this, it's 2:00 a.m and I can't sleep but I feel super inspired to write a new post, haha. So, today I'd like to talk about stuff I can't imagine my summer without. 

HR: Bok svima!
Prvo, fun fact: Iako će ovaj post vjerojatno biti objavljen u utorak poslije podne, dok ja ovo pišem je 2 ujutro i ne mogu zaspati, ali zato se osjećam super nadahnutom za pisanje novog posta. Pa, dok inspiracija nije pobjegla, krenimo na post. Danas ću pisati o stvarima bez kojih ne mogu zamisliti svoje ljeto. 


1. Sunglasses // Sunčane naočale:
EN: Although, most of us wear sunglasses during the whole year, you must admit that sunnies are a summer must-have. This year it's all about retro shades. My favorites are small, cat eye sunglasses (I've been looking for them everywhere but I just can't find them :( ). Also, pink shades have been very popular this season, and, of yourse, all-time classic - aviators in all colors. 

HR: Iako nas ih većina nosi tijekom cijele godine, moramo priznati kako su sunčane naočale pravi ljetni must have. Ove godine jako su popularni retro okviri, a moje omiljene su male cat eye naočale koje tražim posvuda i nigdje ih ne mogu naći :(. Tu su također i roza sunčane naočale, ali i vječni klasik - aviator naočale i to u svim bojama. 



2. Slides // Natikače:
EN: Whether you love them or hate them, you have to admit that these are a big hit this summer. At first, I hated slides too, but I've found my perfect pair and I absolutely love how comfortable they are. Also, they are really easy to combine and they really add that a little bit extra to your outfit.


HR: Voljeli ih ili ne, morate priznati da su natikače veliki hit ove sezone. Ja sam isprva bila među onima koji su ih mrzili, ali od kada sam pronašla svoj savršen par, ne skidam ih. Sviđa mi se što su jako udobne, lake su za kombinirati, a i daju ono nešto svakom outfitu.




3. Swimwear // Kupaći kostim
EN: When it's hot outside, most of us go to the pool or seaside and not only to find some refreshment by the water but to catch some tan too, right? And for that you need a swimsuit. Nowadays there  are so many different models but my favorite model is a good old classic triangular one and, I also like to keep it simple :)

HR: Za vrućih ljetnih dana većina nas odlazi put bazena ili obale kako bismo potražili osvježenje pored vode, ali i kako bismo uhvatili brončanu boju, zar ne? Upravo zato svi trebamo kupaći kostim. Danas postoje razni modeli, ali meni je omiljeni dobri stari klasični trokutasti bikini, a najdraži su mi oni jednostavni :)




4. Tanning oil, thermal water and highlighter // Ulje za sunčanje, termalna voda i highlighter
EN: If you want to catch some bronzy color fast, then you should consider using some tanning oil. This year I decided to try Balibody and I can't wait to try it out! Also, if you are looking for some extra refreshment, you should try thermal water which will cool you down in a second. My all-time favorite is Avene thermal water. And, finally, for a beautiful glow - highlighter. I adore Anastasia Beverly Hills Glow Kit (Sun Dipped). I've been using it for a long time now and I'm obsessed with it and, what I like the most about it is that it lasts for a really long time and long lasting makeup is something we definitely need when it's hot outside.

HR: Ako ste poput mene i želite uhvatiti brončani ten u što kraćem vremenu, onda biste zasigurno trebali razmisliti o ulju koje će pospješiti tamnjenje. Ja sam se ove godine odlučila za Balibody i jedva čekam da ga isprobam! Također, ako ste u potrazi za nečime što će vas dodatno osvježiti, onda je termalna voda ono što vam treba jer pruža momentalno osvježenje, a moja omiljena je ona od Avenea. I, naravno, budući da je ljeti sve sjajno i blještavo, moj must have je i dobar highlighter. Već dugo vremena koristim Glow Kit u nijansi Sun Dipped od Anastasije Beverly Hills i moram priznati da sam oduševljena. Najviše mi se sviđa to što jako dugo ostaje postojan, a to je ono što nam treba kada su temperature visoke!



5. Floaties // ''Napuhanci''
EN: Floaties, one of the biggest summer hits, are definitely something that will fill your day at the beach with so much fun. There are so many different floaties that it's pretty hard to decide which one to pick but flamingo is still the one I like the most. Also, how cool are those little flamingos for your drinks? The only problem about these floaties is their not-so-low price but, if you search carefully you can find some cheap and, at the same time, really beautiful ones. For exmple, my cousin and I bought a giant flamingo floatie for about 10€.

HR: ''Napuhanci'', jedan od najvećih ljetnih hitova, zasigurno dan na plaži čine zanimljivijim. Postoji toliko vrsta da je zapravo teško odabrati, ali meni je i dalje flamingo omiljeni, a oni koji služe kao držači za piće su mi preslatki. Jedina mana ovim 'stvorenjima' je njihova poprilično visoka cijena, ali ako pažljivo tražite, možete pronaći i one koji su dosta jeftini, a u isto vrijeme i lijepo izgledaju. Ja sam živući primjer jer smo sestrična i ja svog flaminga kupile za 70-ak kn u Intersparu :)




EN: That would be all for today's post, I hope you like it and don't forget to tell me about your summer must haves in the comments down below! Now, I'm going to try to go back to sleep, hah!

HR: To bi bilo to za današnji post. Nadam se da vam se sviđa. U komentarima mi pišite bez kojih stvari vi ne možete zamisliti svoje ljeto, a ja ću se pokušati vratiti na spavanje, heheh!


XOXO, Marija!








You Might Also Like

14 komentari

  1. Jako divan post, draga. I meni su naočare must have. Volim ih, a što se tiče tih naočara 'cat eye' ima da se poruče na bilo kojem sajtu za onlajn kupovinu. Zapratima sam te, bilo bi mi drago kad bi uzvratila.


    laAdda | 13 reasons why I love summer

    OdgovoriIzbriši
  2. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Za papucama sam odlepila, a gume mi se dopadaju, iako nemam nijednu, a najlepsi mi je flamingo :-)
    Divan post <3

    NEW POST :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/07/looney-tunes.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivan post. I ja sam jedna od onih koji sunčanice nose preko cijele godine. Oči su mi jako osjetljive na svjetlost tako da bez njih ne idem nikuda.

    OdgovoriIzbriši
  5. Love this selection!! Thanks for sharing!!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: WHAT TO WEAR IN PARIS
    DON'T MISS: FLORAL ROMPER & ICE CREAM

    OdgovoriIzbriši

Instagram

Popular Posts